Szeptemberi könyvszüret (2010)

Szeptember a szüret hava. Ez a szeptember számomra a könyvszüret hónapja lesz. Az előzőleg már beharangozott Francia história címadó kötete várhatóan a jövő héten kerül a boltokba. Éppen ideje, mert folyamatosan tolódott a megjelenése. De kárpótlásul a második és a harmadik kötet is napvilágot lát a hónap második felében, legalábbis az ígéretek szerint.

A botrányosnak titulált történelmi sorozat harmadik részével, a Veritasszal is gazdagíthatjuk könyvtárunkat. (Az enyém biztosan gyarapodni fog, mert már júliusban előjegyeztettem :)).



Szintén a jövő héten - ha minden igaz - kerülhet a polcokra Sylvia Plath nem éppen vidám regénye, Az üvegbura. Már a borítója is sejteti, hogy nem egy könnyed, nyári olvasmányra számíthatunk, nem beszélve a fülszövegéről.

A reneszánsz iránti rajongásom újabb tárgya, az Európa Kiadó Tudományos Diákkönyvtárának legújabb darabja. (Megjegyzem: a kiadó honlapja szerint 2010. májusában jelenik meg előreláthatólag. De sebaj: jobb később, mint soha ;)).

Csatlakozva több Molytársamhoz, azon szerencsések egyikének mondhatom magam, akik az Athenaeum Kiadó Facebookos oldalán megnyerték Audrey Niffenegger legújabb, szeptember 20. körül megjelenő regényét. Ezúton is köszönet érte még egyszer! :) (Részlet a könyvből - nekem tetszeni fog ;))

Képek: Google

5 hozzászólás

  1. Gratutálok:)) Én is nyertem, tiszta jó, hogy egy csomó moly/blogger van a nyertesek között.

    VálaszTörlés
  2. Grat itt is neked :))

    VálaszTörlés
  3. Niffenegger könyvére én is kíváncsi vagyok-sajnos nem játszottam,és bármily meglepő így nem is nyertem :-(

    Az Üvegburát ne hagyd ki,nagyon jó könyv,bár ezzel a borítóval nekem nem annyira tetszik.

    VálaszTörlés
  4. Az Üvegburának nekem egy régi európa zsebkönyves változata van meg nem hiszem ,hogy beújítok még egyet.

    VálaszTörlés
  5. Szóval te voltál az egyik, aki elorozta előlem a nyereményt! Te kis te...!:)
    Jön a Merle áradat? Mégis hová rejtsem a bankkártyámat, hogy biztosan ne találjam meg?:)

    VálaszTörlés