Arany klasszikusok, avagy még egy sorozat a Kossuth Kiadótól

A Kossuth Kiadó nem fukarkodik a sorozatokkal, így a jövő hónap elején (de az is lehet, hogy még októberben) napvilágot lát az Arany klasszikusok. Hogy hány kötetes lesz és mely művek kerülnek bele, egyelőre homály fedi, csupán annyi biztos, hogy magyar szerzők műveivel találkozhatunk köztük.
A sorozatot József Attila és Radnóti Miklós versei nyitják.




Akár egy finom ékszerdoboz, olyan a Kossuth Kiadó új sorozatának egy-egy kötete. Az Arany Klasszikusok a magyar irodalom kimagasló életműveit öleli föl, különleges kiadásban. Az első két kötetben József Attila és Radnóti Miklós verseit kapja kézbe az olvasó, utóbbit minden korábbinál teljesebb és hívebb szöveggel.


532 oldal (JA), 400 oldal (RM)
Várható megjelenés: november 6.
3800 Ft/kötet (sok helyen már kedvezményesen előrendelhető)

Nekem mindenesetre tetszenek a borítók, annak különösen örülök, hogy versekkel indulnak, és a sorozatot is figyelni fogom.

Frissítés: egy könyvesbolti látogatásom során szemügyre vettem a köteteket, és nagyon meglepődtem, milyen kicsik. Úgy értem, egy átlagos könyvhöz képest inkább zsebkönyvnek mondanám őket. De tényleg nagyon szépek.

2 hozzászólás

  1. Na erről nem is tudtam. Ennek én is örülök, és bár kicsit drágább, szerintem vastagabbak is lesznek. A József Attilát megvenném.. Kiváncsi vagyok itt is lesz-e féláras bevezető ár. A borítókk pedig tényleg jók, folytataják a múlt éven elkezdett sorozat típusát. Vajon ugyanúgy kaphatóak lesznek az újságárusoknál ezek is?
    Köszi hogy szóltál!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Itt nem lesz bevezető ár, mindegyik kötet teljes áron 3800 Ft-ba fog kerülni. A nagy online boltokban előrendelve 3100 Ft körül van az ára, a Kossuth Kiadó honlapján viszont 25%-ot adnak, így 3000 Ft alá megy. Nézd meg náluk, mert úgy tudom, hogy van lehetőség személyes átvételre valamelyik boltjukban Bp-en :).
      Örülök, hogy örülsz :), szerintem ez is egy jó kis sorozat lesz. Annyit tudok még róla, hogy mindegyik kötet keménytáblás és védőborítós lesz. Lehet, ezeket már csak a könyvesboltokban lehet megvenni, de ha megtudok valamit, frissítem a bejegyzést és valahol szólok :).

      Törlés