A Költészet Napja

Kis hazánkban 1964 óta ünnepeljük április 11-én, József Attila születésnapján, A Költészet Napját. E jeles alkalomból egy csokor verset hoztam, ill. először is a Születésnapomra c. József Attila-vers eredeti kéziratát. A képet a Wikipedián találtam.




József Attila A Dunánál c. versét Kaszás Attila mondja el:




A kivétel, ami erősíti a szabályt: Ágnes Vanilla József Attila születésnapjára írt dala:


 


Az egyik nagy kedvencem: Szabó Lőrinctől a Lóci óriás lesz, elmondja: Bitskey Tibor


 
A Versmob csapata filmet is készített mára :)

4 hozzászólás

  1. De jókat választottál e jeles napra, nagyon tetszett!:) Bitskey zseniális (hű,de régi felvétel), Ági hozza a szokásos formáját (imádom), szegény Kaszás pedig már csak arhívumról versel nekünk, remekül. És szeretem az ilyen ereklyének számító kéziratokat is. Szóval kedvemre való ez a poszt, na!:)

    VálaszTörlés
  2. De jó, örülök neki ;))). Gimiben a Lócival meg egy Arany-verssel indultam szavalóversenyen, és bár csak tapasztalatot nyertem, de utána a suliból másokkal egyetemben meghívtak szavalni A Költészet Napján és egy kiállításmegnyitón. És itt vége az önfényezésnek :$.

    VálaszTörlés
  3. Ó, ez komoly?:) De kis ügyes voltál! A tapasztalat is szép díj:)

    VálaszTörlés
  4. Köszi :$, de a tapasztalat mellé egy ötös is járt irodalomból, úgyhogy ez jó motiváció volt :P.

    VálaszTörlés