Mustra (2012. február)


Igen, már megint mustrázom, mert olyan könyveket láttam az előrendelések között, hogy ihaj... Ráadásul csupa filmes könyvet sikerült kiszemelnem.

Rögtön itt az első, mely igaz történetet mesél el.
Colin Clark naplót vezetett a herceg és a kóristalány c. film forgatása alatt, aminek köszönhetően megismerkedett Marilyn Monroe-val.
A könyv alapján készült az azonos című film is, melynek főszerepéért Michelle Williamset Oscar-díjra jelölték.


Colin Clark: Egy hét Marilynnel
Fordította: Fazekas István
242 oldal
Gabo Kiadó
2490 Ft
Várható megjelenés: február 16.
A film is aznap kerül a mozikba.





Bár még az Én nem félek is a várólistámon csücsül, de márciusban jelenik meg Niccolò Ammaniti új könyve, az Én és te. 



 A magának való és kissé neurotikus, tizennégy esztendős Lorenzo azt hazudja, hogy iskolatársaival síelni megy, ám ehelyett római bérházuk pincéjébe zárkózik be, hogy ott, a kellemetlen külvilág konfliktusait és képmutatását kirekesztve, egy héten át csak heverésszen, olvasgasson, kedvenc időtöltéseinek éljen. Nem számol azonban egy váratlan fordulattal: a pincébe egyszer csak betoppan alig ismert féltestvére, a huszonhárom éves Olivia is. A drog, a világ és önmaga elől menekülő, törékeny és esendő Olivia megjelenése nyomán minden megváltozik. Lorenzo kénytelen levetni a problémás kamasz álarcát, és tenni valamit, mert nagy baj van...  (Részlet a fülszövegből)
A regényből Bernardo Bertolucci készít filmet.

Niccolò Ammaniti: Én és te
Fordította: Matolcsi Balázs
148 oldal
Európa Kiadó
2900 Ft
Várható megjelenés: március 5.


Legalább két éve esz a fene ezért a Szabó Magdáért, akkor láttam meg az imádott Nyomorék könyvesboltban a fehér borítóst, de nem vettem meg. Erre az Európa előrukkolt egy sokkal szebb kiadással. 



264 oldal
Európa Kiadó
3000 Ft
Várható megjelenés: március 6.
A regényből Szabó István készített filmet, melynek hivatalos bemutatója március 8-án lesz, de az Uránia Moziban már megtekinthető.


6 hozzászólás

  1. Juj, Az ajtó nagyon szép, az ára is... sebaj, majd a Maraton során:) Az Én és te nagyon érdekesnek tűnik, áá, azért előbb a másik könyvét kellene elolvasni...

    VálaszTörlés
  2. Az Én és te fú, de jónak hangzik. Listára vele.!

    VálaszTörlés
  3. A fehér borítós 2300 Ft, ha kapok pénzt mostanában, lehet, beruházok rá, mert neten 1955 Ft. De lehet, tovább kéne gyűjteni a deszkákra :P.
    Akkor fogjunk kezet ;).

    VálaszTörlés
  4. Szilvamag, az enyémen már fent van (hiába, ezek az olaszok ;)), de kiböjtölöm az akcióig.

    VálaszTörlés
  5. Az ajtó borítója egyszerűen gyönyörű. Megérné beruházni rá!

    VálaszTörlés
  6. A film miatt lehet, többen rácuppannak majd, de csak Könyvmaratonban éri meg szerintem, akkor 1800-ba kerül majd.

    VálaszTörlés