Karinthy sorozat

    Milyen jó, ha az ember lánya reggel bekapcsolja a rádiót, mert legalább értesül egy újabb ígéretesnek tűnő könyvsorozatról. Tegnap reggel hallottam, hogy augusztus 31-től kéthetente Karinthy Frigyes művei kerülnek az újságosok polcaira és a postások táskáiba, akiktől szintén megvásárolhatjuk kéthetente szerdánként. De lehetőség van a kedvezményesen előfizetésre is, nehogy valamelyik kötetről lemaradjunk. A sorozat 22 kötetes, az utolsó darabja 2012. június 20-tól kapható.

A teljes sorozat így fog kinézni:


Az első kötet, a Budapesti emlék bevezető áron 495 Ft-ba kerül, míg a második kötettől 1490 Ft-ért bővíthető a gyűjtemény.


A teljes sorozatról és a kedvezményes előfizetésről bővebben itt.

4 hozzászólás

  1. Én ma be is szereztem az elsőt, nagyon humoros már a bevezető is :)) A borítók pedig nagyon tetszenek!

    VálaszTörlés
  2. Hogy tartsa be az ember lánya, a havi 1 könyvet veszek tervét, ha már eleve 2 kötetet adnak ki ebből a sorozatból havonta :S és akkor a többi új megjelenésről nem is beszéltem :S

    VálaszTörlés
  3. Dóri, ma én is megnéztem az elsőt az újságosnál, de erős voltam... Ez kb.: hétfőig tart, amikor lesni fogom a postás nénit.

    Ildy, ugye?

    Könyvmoly, látod, mindig kitalálnak valamit, hogy az ember lánya bűnbe essen :P.

    VálaszTörlés