Közvéleménykutatás 2.

Először is: Köszönöm szépen Mindenkinek, aki kitöltötte a kérdőívet! :) 

Pontos statisztikát később hozok (ezt a bejegyzést egészítem majd ki), de a 80 kitöltő közül egy sem akadt, aki minden kérdésre válaszolt volna, ezen meg is lepődtem, sőt, akadtak olyan kérdések, melyekre csak 76 válasz érkezett. A kérdőívet ma délben le is zártam, és elkészült az új, ami itt érhető el.
Az új kérdőívben szereplő kérdéseket az időközben beérkezett témajavaslatok alapján állítottam össze, amihez minden beérkezett ötletet figyelembe vettem, úgyhogy nem érheti szó a ház elejét. A friss kérdőív szintén egy hétig, azaz jövő hét hétfő, június 6. 12:00-ig tölthető ki. Hajrá! ;)

8 hozzászólás

  1. Ez érdekes, mert én pl. úgy emlékszem, hogy minden kérdésre válaszoltam. :oS

    VálaszTörlés
  2. Már ki is töltöttem a 2. kérdőívet, és meg kell mondjam, már alig várom, hogy elkezdődjön az Olvasás 7 hete. Már 3 - nem Moly - ismerősöm is csatlakozott, nagyon örülök nekik. Többször ki teszem még. Ha tudok valamiben segíteni, ne habozz, szívesen segítek. Nem kevés munkával járhat mindent megszervezni. Mónika

    VálaszTörlés
  3. Csatlakozom, én is várom, hogy beinduljunk... meg azt is, hogy végre meglegyenek a biztos témák, már jegyzetelek a kis buksimba, hogy mihez mit kellene... :D:D

    VálaszTörlés
  4. Kitöltöttem! Szerintem csak véletlen lehet, mellé kattintottunk vagy valami hasonló és ezért nem jött minden kérdésre válsz!
    Én is várom már!!!

    VálaszTörlés
  5. Én is kitöltöttem, remélem, ez teljes lesz. Az előzőben is minden kérdésre válaszoltam - legalábbis szándékomban állt!

    VálaszTörlés
  6. Én is válaszoltam az összesre! Na mindegy. Mindjárt töltöm ki az újat.

    VálaszTörlés
  7. Kedves Mindenki,
    mivel névtelen volt, így nem számít, ki hagyott ki véletlenül 1 vagy 2 kérdést ;). Senkire sem mutogattam ujjal, hogy XY, Te voltál! :)Tévedni emberi dolog, figyelmetlenség is van a világon.
    Mónika: ennek nagyon örülök, mivel az eddig megkérdezettek közül, eddig Mindenki szívesen vállalta a támogatást, így azért annyira nem nehéz és bedilizés ellen kiváló ;).

    VálaszTörlés
  8. Jól van, de ha bármikor bármiben, akkor szólj!

    (Nekem a második kérdőív kérdései nagyon szimpatikusak:)

    VálaszTörlés