Közvéleménykutatás


         Megszületett Az Olvasás 7 Hetével kapcsolatban a kérdőív. Rengeteg jobbnál-jobb téma felmerült, de amennyiben valakinek most jutott eszébe valami, a kérdőív végén bátran ossza meg! ;)

Minél többen töltik/töltitek ki, annál jobb, hiszen csak így biztosan csak a legjobb témák maradnak.  A jelenlegi itt érhető el ;). A kérdőívet most vasárnapig, azaz május 29. éjfélig lehet kitölteni, aztán lezárom!
Mivel szépen gyűlnek a témák, így jövő héten a felmerülő ötletekből is lesz egy újabb kérdőív, ami szintén egy hétig lesz elérhető.

Örömmel jelentem, hogy a K. u. K., a Tericum, a Park, a Scolar és a Könyvmolyképző Kiadó is szívesen csatlakozott, és eddig az alábbi könyvek kerültek felajánlásra:

6 hozzászólás

  1. Szia!

    A moly-on keresztül nem tudtam jelentkezni erre az eseményre... Pedig szeretnék.

    Van néhány homályos rész ebben.
    Tehát minden héten lesz 1-1 téma, amiről írni kell. Hogyan és hol kell jelezni, hogy elkészült a bejegyzés? Gondolom, a bejegyzés linkjét is küldeni kell.
    A végleges téma lista mikorra várható?
    A könyvek azok között lesz kisorsolva, akik megírták a bejegyzést?

    Remélem, nem haragszol a kérdésekért...

    üdv: Nixy

    (niykonyvek.blogspot.com)

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Csatlakozni a Molyon, a Fb-on (lásd jobbra a kis izékét) vagy az iwiwen tudsz. Minden kérdésedre megtalálod a választ az előző bejegyzésemben ;).

    VálaszTörlés
  3. Kitöltöttem a kérdőívet. Teljesen zavarban éreztem magam a magázódás miatt :)

    VálaszTörlés
  4. Köszi ;). A magázódás csak azért van, hogy ne érje szó ház elejét ;).

    VálaszTörlés
  5. Sikerült jelentkeznem az eseményre.
    Én is kitöltöttem a kérdőívet. Kíváncsi vagyok a végső témákra.

    VálaszTörlés
  6. Örülök neki ;). Jövő héten még lesz egy kérdőív, mert szépen gyűlnek az újabb témajavaslatok :).

    VálaszTörlés