És Te, hol blogolsz?

A héten Ilweran mutatta meg, ők hol blogolnak. A kezdeményezés természetesen az interneten indult külföldön, majd jutott el hozzánk, de azok számomra is túlságosan sterilek, mondhatnám műviek voltak. Mintha valaki csak fel akarna vágni vele valamelyik lakberendezési magazinban, de mégsem látszik a képeken, hogy ott bizony élnek. Ahhoz az asztalhoz leül valaki a gondolataival, melyekből igyekszik egy kerek egészet összeállítani.

A saját asztalomról annyit kell tudni, hogy a kép a tegnapi takarítás után készült, és általában tényleg így szokott kinézni. 

Kábelrengetegem azért van, mert minden a bal oldali polcon lévő hosszabbítóba van bedugva, de hogy mégse legyen olyan ronda, a tavaly Beától karácsonyra kapott baglyokkal és levelekkel (egyébként iratkapcsok) dobtam fel. Már régen kinőttem a plüssállatkás korszakomból, de az eklektikus polcomon látható baglyot tavasszal nem tudtam otthagyni 100 Ft-ért a turkálóban.
Az asztalon mindig azok a könyvek kapnak helyet (most elég kicsi a rakás), amiket éppen olvasok, már befejeztem és éppen beszereztem, csak még nem volt időm helyet találni nekik.
 



Az asztal melletti nagy polcon már jobban látszik "az élet", ugyanis a könyvek mellett nagyon sok mindent tárolok rajtuk.
Kíváncsian várom: Ti hol blogoltok?

7 hozzászólás

  1. De jóó, körbeposzt :) Most megnéztem Ilweran bejegyzését is. Nemsokára én is jövök az enyémmel.

    VálaszTörlés
  2. De klassz, hogy Te is megmutattad! Végre itt látszik, hogy nem megrendezett képről van szó, hanem, hogy a hétköznapokon is így néz ki a hely, ahol alkotsz :)
    (Azt hiszem, majd csatlakozom én is a kezdeményezéshez.)

    VálaszTörlés
  3. Dejódejó, sikerült körbeposztot indítanom :D
    Jó kis látvány, és azt a baglyot én se hagytam volna ott ;)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm, Lányok! :)

    Dóri: kíváncsi vagyok ;)

    Nikkincs: nyitott könyvvel és egy-két firkapapírral már nincs akkora rend és egyébként is szeretem az egészséges káoszt magam körül ;). Csatlakozz is! ;)

    Ilweran: köszönöm, hogy elindítottad :). Az ismerőseim (akiktől a baglyot vettem) rengeteg plüssállatot szoktak hozni, ha találok baglyot, megvehetem Neked :).

    VálaszTörlés
  5. Otthonos kis kuckó, tetszik.:) És azok a sorozat szerint rendezett könyvek!
    Váá, nekem is olyan macskás tolltartóm vagy mifeném van!:)

    VálaszTörlés
  6. Amadea: köszi :). A polc így alakult,mert a Szabó Magdák nem férnek el a Praktikeres polcokon, de van még pár ilyen sorozat szerinti pakolás erre-arra, pl.: az Európa dráma sorozata, a Fricik a nagy polcon (kicsit látszanak is), a Modern Könyvtár, Anne, Fehér Holló Könyvek, a Diákkönyvtár és persze a szentélyek: Nabokov, Moravia, Perverz Bácsi, Virginia néni, Merle, Jane Austen... (Nem is olyan sok... :P)
    Tökjó! ;)

    VálaszTörlés