Így csökkentek 2015-ben

Hosszas huzavona után úgy döntöttem, mégis benevezek Lobo várólista-csökkentő játékára, mert 2015-ben biztosan sikerülni fog, ami 2011-ben nem.


A listámat is úgy állítottam össze, hogy semmi ne álljon a teljesítés útjába, azaz nem a régi hiányosságaimat igyekszem pótolni és nem a legméretesebb kötetek kerültek fel rá. Mindenféle műnem helyet kapott, van közte klasszikus és kortárs, összesen tíz ország szerzői emelik a listám fényét. Van köztük eddig ismeretlen és több ismerős is. Alternatív listát nem állítottam össze, mert az számomra csak zavaró tényező lenne, ezt a tizenkettest úgy szeretem, ahogy van - mondaná Mark Darcy. És a Krampuszoknak is felettébb tetszik:



A lista:

Akinek van kedve csatlakozni, holnap éjfélig még megteheti a bejegyzés elején található linken.

16 hozzászólás

  1. De jó, hogy beneveztél! :) És ott figyel a kupacod között az egyetlen Anna Gavalda, amit még nem olvastam. Figyelem majd, hogy mit írsz róla :)
    Szépek a könyvtámaszok és nagyon szép a mosolyuk :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, gondolom, Te is csatlakozol megint :). Tudod, nem ígérek időpontot, de nagyon kíváncsi vagyok erre a könyvére is ;).
      Köszönik szépen, de nem árulják el, milyen fogkrémet használnak ;), de azért egy ilyen bájos mosolyt küldenek Neked is! ;)

      Törlés
  2. Szép kis listát állítottál össze - sok sikert hozzájuk! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, viszont kívánom! :) Hajrá! :)

      Törlés
  3. Hajrá, ügyes leszel! :) Örülök, hogy nevezel. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :), Te is biztosan az leszel és sok sikert hozzá Neked is! :)

      Törlés
  4. Nekem meg a krampuszok tetszenek! :D Meg persze a lista is. :) Zsinórban nemtudomhányadik vlcs posztot olvasom... most már kezdem úgy érezni, hogy kimaradok valamiből :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A krampuszok Neked is egy csodálatos mosolyt küldenek ;) (egyébként Praktikás sablonból készültek) és örülnek velem együtt, hogy tetszik a lista :). Neked is egyszer ki kell próbálni! ;) Éjfélig még van idő :).

      Törlés
  5. A Germinalt én is most vettem meg (iagz angolul). Jól néz ki ez a lista!
    Kertész Erzsébettől pedig most 2 éve pihen a Harriet regénye. Elkezdtem, de valamiért nem folytattam. Ideje lenne nekem is. Mert egyébként nagyon szeretem Kertész Erzsébet könyveit. Mindig pár nap alatt elolvasom őket.
    Sokat nem ismerek a listádról, azokról majd várom a bejegyzést! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Láttam, milyen szép Zola-kupacot szereztél be :). Köszi :).
      Hátha inspiráljuk egymást a Kertész Erzsébet könyveivel ;).
      Mindegyik jónak ígérkezik és az Ó, mennyire szeretlek! nem a szokásos nyálas, ömlengős ulpiusos könyv, hanem egy díjnyertes regény :). Csak a címe megtévesztő.

      Törlés
  6. Hát ennek örülök :) Nem ismerem, de majd csekkolom :). Azért akad az Ulpiusnak is valami eltévedt kiadása (lehet azok régről), és olyankor meglepődök. Mondjuk, hogy a Könyvtolvajt ők adták ki, azért még mindig haragszom :/
    Igen, az a tervem, hogy elolvasom Zolatól az egész Rougon-Macquart sorozatot... Csak beszerezni nehéz őket...magyarul meg nem is fogom tudni mindet :/. Egyébként, nem tudom olvastad-e a Patkányfogót (van egy jó kis diákkönyvtáros kiadása), és nagyon jó!! Ha nem olvastad még, mindenképp! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Idén biztosan sorra kerítem ;). Szerencsére manapság is akad egy-két normális könyv náluk, mint a decemberben megjelent új Carole Martinez-regény (majd szeretném megvenni, mert az Összevarrt szíveket nagyon szerettem, csak nem írtam róla). Nem csodálom, ha haragszol rájuk, én Joanne Harris-szel vagyok így.
      Hűha, sok sikert hozzá! :) Antikváriumokban is nézted őket? Drukkolok, hogy össze tudd szedni őket :). Még nem olvastam A Patkányfogót, de pár éve megvettem a diákkönyvtárast, mert akkoriban nem nagyon lehetett már kapni. Tervben is van és a Nana is :).

      Törlés
  7. Akkor Nana előtt mindenképp a Patkányfogót olvasd el, abban születik :) A szüleiről szól, és végülis Nana fiatalkoráról, hogyan is lesz belőle az aki lett később...
    Néztem antikvárban, de ott azt mondták nekem Zola-t ritkán kapnak. Nyáron egy "kacatvásáron" találtam párat, vettem is kettőt, azok olyan állapotban vannak, hogy szerintem olvasva sosem voltak, csak az idő látszik meg rajtuk :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi az információt, akkor előbb mindenképp A Patkányfogót olvasom majd el.
      Online antikváriumokban is nézted? Ott szokott lenni egy-kettő? (Antikvarium.hu, regikonyvek, Libri és Bookline antikváriumok)
      A régi gazdájuk biztos nem is tudta, micsoda kincseket dobott ki, de a lényeg, hogy Te nagyon is jól jártál velük :).

      Törlés
    2. Szívesen, remélem, sikerrel jársz ;).

      Törlés