Várólista Light 2011

Ünnepélyesen bejelentem, hogy csatlakozom a Lobo által könyves bloggereknek és nem bloggereknek egyaránt meghirdetett játékhoz, melynek értelmében 2011. január 1. és december 31. között a kiválasztott 12 várólistás könyvemet biztosan elolvasom. Gondolkodtam, pontosan mely könyvek legyenek a kiválasztottak, végül - főleg - azok mellett döntöttem, amelyeket illő elolvasni, de nálam még kimaradtak.
Mondanom sem kell, hogy a várólistám ennél sokkal hosszabb, de kié nem az? 


Íme, a szerencsés 12:
                 


1. Szabó Magda: Régimódi történet (✔)
5. Robert Merle: Malevil (továbbra is várólistás)
6. Alexandre Dumas: Monte Cristo grófja (továbbra is várólistás)
7. George Orwell: 1984 (2013 ✔)
12. Stendhal: Vörös és fekete (✔)

2011-es mérleg: 12/5

2 hozzászólás

  1. Ó, de jókat választottál. :o)
    A Malevil az egyik kedvencem, na meg a Dumas könyv is. (Ha tetszik majd, szerintem A világ urát se hagyd ki, azzal lesz kerek.)
    A szél árnyéka is nagyon jó volt!
    Jaj, Anna Karenina! Imádom! :o)

    VálaszTörlés
  2. Ez igazán jó motiváció, köszi! :) Az Anna Kareninát filmen láttam és azt tetszett. Nem is értem, hogy nem volt nálunk kötelező, beértük az Ivan Iljics halálával. Szegény Monte Cristo évek óta várja, hogy elolvassam. ennek is láttam a filmváltozatát (a James Caviezel-est), a Malevil meg névnapi ajándék volt.

    VálaszTörlés