Versszinkron, avagy Jack Nicholson Petőfit, Sharon Stone Kosztolányit szaval

Úgy néz ki, ez a hét igencsak a versek jegyében telik.
Tegnap láttam a Család-barát riportját a Versszinkron videókról, és rögtön tudtam, hogy ezt itt is meg kell osztanom. Aztán megtudtam, hogy megint csak én voltam lemaradva, aki most értesült minderről, de hátha nem vagyok egyedül.
Kíváncsi vagyok, akik eddig ódzkodtak és nem tudtak mit kezdeni a versekkel, mit szólnak hozzá, ha így tálalják őket? 
 



Szétnéztem a Youtube-on és megtaláltam néhányat a videók közül. Az első lejátszási listában 17 szerepel, és Al Pacino egy kicsit elcsúszott.



Ebben a listában is 17 videó van, de az előzővel van néhány átfedés.



És még három:






Repkuty talált még egy verset Jack Nicholsonnal (köszönöm), aki ezúttal József Attilát szaval Kaszás Attila hangján:



BookwormGirl hívta fel a figyelmemet a Comedy Central költészet napi videójára (köszönöm), amiből  tavaly kettő is készült . Egyértelműen itt a helyük.





17 hozzászólás

  1. Tegnap én is belebotlottam egybe, amikor ezen az oldalon nézegettem néhány videót:
    http://jozsefattilamindenkinet.hu/szavazz
    Itt Jack Nicholsonnal a Száll a kakukk fészkére c. filmből láttam átszinkronizált verziót. A többiről viszon nem tudtam...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lehet, én vagyok a vaksi, de nem találtam meg az oldalon azt a videót :S, csak a szavalókat.
      Egyébként hogy tetszik a kezdeményezés? :)

      Törlés
    2. Ezen az oldalon:
      http://jozsefattilamindenkinet.hu/szavazz/50
      Felülről a 4., a 19.-es számú :)

      Törlés
    3. Most már megvan, köszönöm :), frissítettem is vele a bejegyzést :).

      Törlés
  2. Erről hallottam már, de nem tudtam, hogy ennyi videó van. Nagyon köszi a posztot, remek volt végighallgatni a verseket! :-)
    És ha már itt tartunk, ezt ismerted? :-)
    https://www.youtube.com/watch?v=4UIlC1s58fI

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De jó, nagyon szívesen :), és én is nagyon köszönöm a Comedy Centralos videót, frissítem is vele a bejegyzést :).

      Törlés
    2. Wááá, hogy ezek a comedy centralosok milyen jók!!
      Főleg az első... Annyira szeretem Joey hangját, hogy ő verselhetne egész nap :)
      Köszi Nektek a megosztást!

      Törlés
    3. Szerintem is nagyon jók lettek :). Igen, én is nagyon szeretem :), és nem értem, őt miért nem hívják hangoskönyveknek felolvasónak.
      Szívesen, én pedig Neked köszönöm a JN-os videót :).

      Törlés
    4. Óó, az milyen jó lenne! :)

      Törlés
    5. Ha megtudok valamit, szólok :).

      Törlés
    6. Én azzal a Joey-s verssel nem tudtam betelni, tegnap meghallgattam vagy 20x :)

      Törlés
    7. Elhiszem :), és van egy jó hírem: jövő héten akár hússzor is elolvashatod majd itt, mert egy másik mellé azt a verset választottam ;).
      Találtam még egy Comedy Centralos videót, a legutolsó lesz a bejegyzésben :) (abban nincs Joey).

      Törlés
  3. Igen, gondolom melyik, mert aztán megnéztem youtubon is. De az már nem tetszett. Mondjuk már az a Dsida Jenős sem... Szerintem annak az első videónak olyan jó volt a kombinációja.. A vers+Holl Nándor hangja :)
    Akkor várom jövőhéten írásban is, már muszáj leszek összeszedni innen a verseket, amik tetszettek, h meglegyenek és el ne felejtsem őket! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért a cél gondolom, Te is támogatod :).
      Innen másolni nem tudsz, de minden versnél megtalálod, honnan hoztam. Ha nincs link és a Gugli sem segít, írj egy e-mailt és elküldöm szívesen :).

      Törlés
    2. Hát csak a címeket akartam kiírni, aztán már én megtalálom őket. :) Ha nem lenne meg valamelyik, mindenképp kérni fogom :)

      Amúgy most h írtad, nézem h nem lehet nálad kopizni... Ez tök jó ötlet! Nem tudtam h van ilyen beállítás...

      Törlés
    3. Rendben :).

      Nem a gyári blogger beállítások közt van, hanem a Guglinak köszönhetően találtam egy widgetet, amit szépen bemásoltam, és azóta innen nem lehet másolni. Nem emlékszem pontosan az oldal nevére, de az biztos, hogy angolul kell keresni :).

      Törlés