Posztolj verset az utcára! – 2015

Tavaly néhány nappal A Költészet Napja után jártam Debrecenben, ahol a Piac utca üzleteinek kirakatain számos verset és versrészletet olvastam. Mondanom sem kell, mennyire tetszett, az meg különösen, hogy a Gittegylet idén is versposztolásra buzdít:

1964 óta április 11-én, József Attila születésnapján ünnepeljük a Magyar Költészet napját.

 Tavalyelőtt csatlakoztunk először a Posztolj verset az utcára! elnevezésű kezdeményezéshez, 2014-ben már aktívan szerveztük, terjesztettük és biztattuk olvasóinkat a rendhagyó ünneplésre, versposztolásra. Veletek együtt teleraktunk jó pár hirdetőtáblát, munkahelyi tükröt, irodaablakot, lámpaoszlopot kedves magyar verseinkkel.
Igazán aktívak és kreatívak voltatok az ország minden táján, sőt határon túl, a tavalyi képgalériánkból sok ötletet meríthet idén is, aki velünk ünnepel.
Április 11-én ismét várjuk a fényképeiteket magatok posztolta, vagy valahol megtalált kiposztolt versekről a Facebook-üzenőfalunkra, vagy Twitteren #gittversposzt-taggel ellátva. UPDATE: Instagramon is várjuk a #gittversposzt-os képeket.
A kép lehet mobilos, fényképezőgépes, ti is szerepelhettek rajta – szelfizz a kedvenc verseddel! :) -, bármilyen minőségű, a lényeg, hogy a kiposztolt vers látható legyen és írjátok oda, hogy hol készült. Fontos, hogy tartsátok szem előtt a hatályos törvényeket, csak ott posztoljatok, ahol nem tilos a kiragasztás.
Az eseményhez itt tudtok csatlakozni, ismerősöknek ajánlani: Posztolj verset az utcára! – 2015 


Én majd itt a blogban készülök két magyar költő egy-egy versével a jeles napra, de Minden Kedves Olvasómat és Erre Járót biztatok, hogy csatlakozzon a kezdeményezéshez kedvenc magyar versével, akár Magyarországon él, akár külföldön. És természetesen, akinek van kedve, hozzászólásban ossza meg itt is, hogy melyik verset és hol (elég az országot vagy régiót megneveznie, ha nem szeretné elárulni a pontos helyszínt) ragasztotta ki.


Kép és szöveg: innen

2 hozzászólás

  1. Ez nagyon jó! Kíváncsi leszek miket posztolnak az emberek. Az az igazság, h én tavaly nem találkoztam ezzel, de lehet csak rossz helyeken jártam...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye? :) Lehet, tényleg csak rossz helyen jártál, de majd idén szemfülesebb leszel :).

      Törlés